EGP 10,000
الموبيل بسم الله ماشاء الله مفهوش ولا عيب فى خدش صغير اوى ف الباغه مش مقصر ولا باين الموبيل معهوش علبه وربنا يبارك لصاحب النصيب
mohmed Ahmed
Member since 2026